Online naručivanje je veoma sigurno, jer Inoma.ba sajt je osiguran korištenjem Secure Socket Layer (SSL) protokola sa 128-bitnom enkripcijom podataka. SSL enkripcija je postupak šifriranja podataka radi sprječavanja neovlaštenog pristupa prilikom njihovog prijenosa. Time je omogućen siguran prijenos informacija. Trgovac ne pohranjuje brojeve kreditnih kartica i brojevi nisu dostupni neovlaštenim osobama.

Kontaktirajte nas pozivom na broj +387 33 204 964 i mi ćemo naručiti za Vas.

Ukoliko je iznos vaše narudžbe jednak ili veći od 100,00 KM za vas smo osigurali besplatnu dostavu, a ukoliko je iznos narudžbe manji od 100,00KM, troškovi dostave su 7KM.

Kako bismo naručene artikle dostavili u najkraćem roku na Vašu adresu, koristimo usluge brze pošte A2B Express, što znači, da pošiljku možete očekivati za 24/48 radnih sati, a i manje, ukoliko ste izvršili narudžbu radnim danom (pon-pet) do 12:00 sati. Također, do nekih gradova moguća je isporuku i vikendom s tim da se naglasi da je HITNO. Sve narudžbe se obrađuju isti dan, te se s posebnom pažnjom pakuju i šalju na Vašu adresu.

Isporuka narudžbe moguća je isključivo na teritoriji Bosne i Hercegovine. U ovom trenutku ne postoji mogućnost isporuke robe van teritorije BiH.

Plaćanje se može izvršiti gotovinom pri samom pouzeću robe od kurira ili bankovnim karticama na samoj naplatnoj stranici pri online kupovini.

Možete otkazati narudžbu slanjem e-maila na prodaja@inoma.ba sa ID brojem narudžbe koju želite da otkažete.

Moguće je zamijeniti proizvod za drugi iste ili druge cjenovne vrijednosti, u slučaju da ne odgovara specifikacijama na web shopu, ukoliko se prijavi u roku od 24 sata od momenta prijema pošiljke.

Ukoliko nakon prijema proizvoda shvatite da ne odgovara specifikacijama na web shopu, morate se poslati popunjen OBRAZAC ZA ZAMJENU na e-mail prodaja@inoma.ba u roku od 24 sata. Prilikom vraćanja proizvoda obavezno je isti vratiti u ispravnom i nekorištenom stanju i originalnom neoštećenom pakovanju, pri čemu se mora priložiti i originalni fiskalni račun. Po prijemu proizvoda, utvrdit će se da li je proizvod ispravan i neoštećen. Ukoliko se utvrdi da je nastupila neispravnost ili oštećenje proizvoda krivicom kupca, odbit će se zamjena i proizvod će biti vraćen kupcu na njegov trošak. Naručeni proizvod, bez prethodnog kontakta i dogovora sa operaterima, koji je gore naveden, ne možete samoinicijativno mijenjati u nekom od Inoma maloprodajnih mjesta.

Garancija važi samo za proizvode tehničke prirode tj. one koji podliježu garanciji. Uz naručeni proizvod, pored fiskalnog računa, bit će priložen i garantni list sa određenim uvjetima do kad važi i u kojim slučajevima. Prilikom pregleda svakog proizvoda na INOMA webshopu uočit ćete polje Garancija u kojem je naveden period garancije određenog proizvoda. Garancija zavisi od kategorije asortimana u kojoj Vaš proizvod pripada.

Reklamacija se može izvršiti jedino ako nakon otvaranja pošiljke ustanovite da isporučeni proizvod ne odgovara naručenom ili podaci na računu nisu odgovarajući u smislu odredbi Zakona o zaštiti potrošača. Molimo Vas da nas kontaktirate, u roku od 24 sata pri prijemu proizvoda, slanjem popunjenog dokumenta OBRAZAC ZA REKLAMACIJU na prodaja@inoma.ba. Odgovor na izjavljenu reklamaciju i o daljem postupanju ćete dobiti u najkraćem roku, a najdalje od 7 dana.

U slučaju da nakon prijema proizvoda ustanovite da ne odgovara specifikacijama na web shopu, a ne želite zamjenu za neki drugi, možete izvršiti povrat naručenog proizvoda slanjem popunjenog dokumenta OBRAZAC ZA POVRAT na prodaja@inoma.ba u roku od 24 sata od prijema istog. Zahtjev će biti odobren jedino uz priložen fiskalni račun i ako proizvod nije korišten i oštećen. Povrat novca će se izvršiti u roku od 7 dana u vrijednostima naručenog proizvoda, s tim da troškovi povrata proizvoda putem A2B Express nisu uključeni. Preporučujemo da sačuvate poštansku potvrdu, koju ćete dobiti prilikom povrata proizvoda.